arrowHome arrow Business Intelligence arrow Omul, ca factor al BI
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Omul, ca factor al BI E-mail
Înţelegerea rolului oamenilor în ciclul BI permite organizaţiilor ca în mod sistematic să creeze cunoaştere (insight – înţelegere, intuiţie) şi să transforme aceste intuiţii în acţiune.
O modalitate prin care organizaţiile pot să-şi îmbunătăţească procesul decizional este acela de a avea persoanele potrivite în poziţia de a adopta decizii. De cele mai multe ori asta presupune un manager care se ocupă de clienţi mai degrabă decât un analist bogat în data dar sărac în experienţă.
În ultimii ani, „BI pentru mase” reprezintă o mişcare (trend) importantă, şi multe organizaţii au făcut paşi mari în furnizarea de informaţii şi instrumente analitice sofisticate şi în acelaşi timp simple către un număr de utilizatori mult mai mare decât era posibil în trecut.
Unele companii care dezvoltă tehnologie BI afirmă că produsul lor software transformă datele în cunoaştere. Din punctul nostru de vedere această afirmaţie este pur marketing deoarece nu ia în considerare rolul esenţial al omului. Cunoaşterea este ceva creat de om. Oamenii sunt cei care conving pe alţii să vadă lumea într-o nouă manieră.

Oamenii sunt elementul esenţial al BI. Dar după cum am observat, oamenii pot de asemenea să obstrucţioneze beneficiile unei astfel de intelligence deoarece oamenii rezistă la încercările de schimbare a propriilor înţelegeri; lor le place ceea ce li s-a servit bine – lucruri care le sunt confortabile. Rezistenţa la schimbare şi inversul acesteia, dorinţa nerăbdătoare de schimbare, sunt de cele mai multe ori strâns legate de emoţii.




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting