arrowHome arrow Digital Economy arrow Comertul electronic dincolo de cosul de cumparaturi - part 1
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Comertul electronic dincolo de cosul de cumparaturi - part 1 E-mail
Dacă o companie intenţionează să folosească internetul pentru interacţiunea strategică cu clientul, trebuie să ia în considerare toate procesele referitoare la respectivul client ca un întreg.
Internetul ca şi opţiune tehnică, nu poate să devină o oportunitate strategică şi profitabilă decât dacă i se oferă clientului o valoare adăugată reală, dacă se evită discontinuităţi de comunicare, insulele de informaţii sunt grupate, procesele de vânzări şi servicii sunt integrate şi optimizate de la un capăt la altul, iar informaţiile de valoare cu privire la clienţii sunt analizate şi folosite inteligent.
Proiectele care sunt doar tehnologice şi concentrate doar pe magazinele virtuale din spaţiul web, fără a se privi comerţul electronic ca o şansă de a „croi” procesele de afaceri mult mai eficient şi mult mai aproape de cerinţele consumatorilor, riscă de a risipi fondurile investite şi resursele, deoarece clienţii se aşteaptă la soluţii de e-business care să furnizeze nu doar tranzacţii de achiziţie prietenoase pentru utilizator, dar şi îndeplinirea comenzii într-un mod eficient şi de încredere.
Multe din soluţiile de e-commerce au clacat aici. Motivul pentru acest fapt include printre altele, tranzacţiile de achiziţie complicate, informaţii incomplete şi incorecte despre preţ, disponibilitatea produsului, bunurile sunt livrate prea târziu sau deloc, facturile nu corespund cu comanda, lipsa informaţilor în perioada pre- şi post- vânzare.
Sursa:
Buck-Emden, Zencke Peter, mySAP CRM, The Official Guidebook to Sap CRM 4.0




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting