arrowHome arrow Digital Economy arrow Tehnologiile economiei digitale - hypervideo (part 2)
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Tehnologiile economiei digitale - hypervideo (part 2) E-mail
Hypervideo este o nouă tehnică de procesare video similară cu hypertext-ul. Într-o pagină web, informaţii utile pot fi obţinute prin intermediul unui click de mouse fără constrângeri de timp sau spaţiu prin intermediul hyperlink-urilor. Instrumentele de prelucrare video disponibile nu pot realiza astfel de hyperlink-uri în clipurile video. Este un concept aplicat şi în televiziunile interactive, în noile modele interactive. Faţă de modelele narative clasice, diferenţa constă în existenţă a mai multor scenarii (multiple story lines) şi a mai multor canale de interacţiune (multiple interaction channels).
Spre exemplu, una din metodologiile hypervideo este implementată într-un cadru şi cu un motor hypervideo numit HyperCafe . Este un motor ce permite adăugarea în clipul video de elemente precum hypertext, previzualizări ale altor clipuri, oportunităţi spaţio-temporare (o anumită zonă dintr-un cadru declanşează deplasarea prezentării către alte cadre de interes).
Există şi alte sisteme (ex. Amsterdam Hypermedia Model, Kontiki Museum) ce au o bună performanţă în probleme de detectarea obiectelor şi segmentarea clipurilor video. Există însă şi un alt punct de vedere: un utilizator e posibil să nu fie interesat de tot clipul video, ci doar anumite porţiuni din film. Iar alţi utilizatori e posibil să fie interesaţi de anumite obiecte din anumite cadre.
Nu vom intra în alte detalii dar pe drept cuvânt putem afirma că aşa cum automobilele au schimbat peisajul lumii, atât din punct de vedere fizic cât şi social, multimedia interactivă va revoluţiona încă o dată lumea.
Sunt diverse direcţii de cercetare în acest domeniu. Se vorbeşte despre: - obiecte inteligente (tag-uri RF),
- interfeţe tangibile,
- computere care să poată fi purtate ca hainele,
- realitate augmentativă (mixaj în timp real între imagini reale şi imagini sintetice, ce oferă acces la informaţii suplimentare şi o mai bună percepţie a mediului înconjurător),
- multimedia pe dispozitive mobile (ex. mobile storyteller),
- cinema interactiv sau
- personal memories (proiect ce presupune colectarea, stocare şi ordonarea tuturor informaţiilor personale).




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting