arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow Dl.Isarescu, criza si mass-media
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Dl.Isarescu, criza si mass-media E-mail
Dl.Mugur Isărescu a fost la Iași. În conferința susținută, dumnealui s-a referit și la criza financiară și rolul mass-mediei în accentuarea stării de criză:
"Exista o dimensiune a acestei crize financiare, una mediatica, care nu trebuie neglijata si care ne influenteaza. Si inainte de a iesi din aceasta criza, noi romanii trebuie sa scoatem criza din capul nostru. Este foarte important, nu e vorba de a intra intr-o stare de euforie, dar a pune un diagnostic corect si a vedea dimensiunea adevarata a impactului crizei este o preconditie a unor politici corecte".
Perfect de acord cu ceea ce afirma dl.Isarescu.
Iar ceea ce a afirmat poate fi extras și din afirmatiile lui Greenspan în recenta lucrare "The Age of Turbulance" (după cum aminteam recent pe acest site).
Alan Greenspan afirmă că omul se află în permanență în una din două stări (privind prin prismă antreprenorială)- frica și eforie; aceste stări dictează modul în care omul acționează în afacere și de aici modul în care economia se dezvoltă sau nu.
Se crează astfel un ciclu: starea de euforie duce la investiție și astfel economia se dezvoltă; sau frică, de aici reticență în a investi și deci recesiune.
Si atunci, cand mass-media intervine şi vorbeşte despre criză la orice pas, omul "de rând" intră în starea de frică. Și de aici, accentuarea crizei. Și iar mass-media și așa mai departe.
Este păcat că mass-media îşi uită rolul de educator şi foloseşte criza ca pe un veritabil instrument de marketing (voi reveni la acest subiect).




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting