arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow Despre SPAM si bunul simt
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Despre SPAM si bunul simt E-mail
Nu poţi vorbi de excelenţă în managementul de risc sau de securitate informaţională dacă în organizaţia în discuţie nu se "lucrează" pe parte de cultură de management de risc şi de asigurare a securităţii informaţionale.
Iar unul din punctele în discuţie la această cultură ţine de morala utilizatorului, de respectul faţă de business şi faţă de normele de management al riscului şi securitate informaţională.
Bun ...
Atunci hai să vorbim despre SPAM.
Unde mai este bunul simţ, unde mai este morala când pe net circulă astfel de mesaje: "Comercializam baza de date cu 2.000.000 adrese de e-mail, cuprinzand atat adrese ale persoanelor juridice cat si ale persoanelor fizice cu domiciliul in Romania , la cel mai mic pret de pe piata. La achizitionarea pachetului veti primi gratuit si un program de trimitere a e-mailurilor care poate trimite pana la 50.000 de mailuri pe ora, program care in mod normal ar costa 100 Euro. [...] Aveti asadar toate premizele pentru o promovare ieftina si de succes [...]"
Le aduc aminte celor care apelează la astfel de mijloace că mesajul spam este definit ca fiind un mesaj nesolicitat de regulă cu un subiect de interes comercial (ex. reclamă, oferte speciale etc.).
Pentru că ... lumea ... va creşte prin bun simţ şi ... (vorba reclamei).




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting