arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow Complexitatea Riscului - Exemple (part 3)
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Complexitatea Riscului - Exemple (part 3) E-mail
Nume proiect: London Ambulance Service
  • Serviciul de Ambulanţă Londonez (LAS);
  • Proiectul de implementare a sistemului de raportare asistat de calculator;
  • Data propusă pentru livrare / implementare: ianuarie 1992;
  • Data începerii lucrării: 1987;
  • Data livrării: octombrie 1993;
  • Cauza majoră a eşecului nu a constituit-o însă bugetul exagerat sau faptul că proiectul s-a implementat cu întârziere, ci modul de utilizare şi fiabilitatea sistemului.;
  • Raportul final cu privire la eşec:
    “…at 2 AM on Wednesday, Nov 4, 1993, the system slows down considerably and then locks up altogether. Rebooting does not solve problem. The automatic back-up system also fails to come on-line. A decision is made to revert to purely manual methods”.


Cauze ale eşecului:
  • Se pare că sistemul a fost implementat de o firmă ce nu avea experienţă în acest domeniu;
  • Se pare că LAS nu avea experienţa şi competenţa necesară manipulării unui astfel de sistem;
  • S-a mers pe costuri foarte reduse: furnizorul dorea să intre pe piaţă, a mers cu costuri de producţie reduse ceea ce a dus la un produs finit deficitar;
  • Nu a fost specificată clar persoana responsabilă cu monitorizarea proiectului, astfel că această fază a fost ignorată;
  • Au existat probleme încă de la procesul de decizie a firmei care a câştigat licitaţia realizării şi implementării sistemului;
  • S-a luat decizia implementării şi darea sistemului în funcţiune ştiindu-se că are mari probleme ;
  • Sistemul nu avea proceduri de back-up;
  • Design-ul interfeţei era inadecvat (!!!deci atenţie mare la testarea sistemului înainte de implementare);
  • Nu s-a ţinut cont de supraîncărcarea sistemului;
  • Toate acestea au dus în primă fază la o întârziere de peste 25 minute între primirea apelului de urgenţă şi afişarea sa pe monitoare (deci implicit întârzierea trimiterii ambulanţei);

Rezultate : se consideră că datorită căderii sistemului de preluare a apelurilor telefonice de urgenţă , în aceea zi au murit peste 20 oameni.




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting