arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow Care este diferenta intre riscul in afaceri si riscul in audit?
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Care este diferenta intre riscul in afaceri si riscul in audit? E-mail
Care este diferenta intre riscul in afaceri si riscul in audit?
Riscul in afaceri are in vedere in primul rand scopurile si obiectivele organizatiei.
In esenta este vorba despre costul ce poate sa apara atunci cand o afacere nu isi atinge planurile strategice.
Evaluarea si managementul riscurilor in afaceri a luat o forma de sine statatoare si anume "Enterprise Risk Management (ERM)".
(ati auzit cu siguranta acest termen; ne vom ocupa si de acest concept in viitoarele articole)
In contrast cu ceea ce s-a prezentat mai sus, riscul in audit se refera in principal la efortul de realizare a obiectivelor activitatii de audit intern si extern; si anume, furnizarea unui sprijin efectiv, eficient si la timp conducerii companiei.
Daca pana nu demult riscul in audit reprezenta in mare parte riscul unori concluzii incorecte, mai nou acest concept a capatat noi valente.

Cititi en-detail despre aceste doua concepte intr-un exceptional articol semnat Dan Swanson pentru IT Compliance Institute:
Ask the Auditor: Business Risk vs. Audit Risk

Dan Swanson (CIA, CMA, CISA, CISSP, CAP) is president and CEO, Dan Swanson and Associates. He is a 26-year internal audit veteran, who most recently was director of professional practices at the Institute of Internal Auditors (IIA). Prior to his work with the IIA, Swanson was an independent management consultant for more than 10 years. He has completed audit projects for more than 30 different organizations, spending almost 10 years in government auditing, at the federal, provincial, and municipal levels, and the rest in the private sector, mainly in the financial services, transportation, and health sectors.   Sursa: http://www.itcinstitute.com/display.aspx?id=1673




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting