arrowHome arrow Digital Economy arrow Teorie despre afacerile electronice
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Teorie despre afacerile electronice E-mail
Esenţa unei afaceri electronice stă în faptul că se bazează pe internet, pe interactivitate, conexiune prin reţea între producători, consumatori şi furnizori de servicii .

Este vorba de capacitatea de interacţiune între parteneri, capacitatea de distribuire globală, capacitatea de a crea bunuri şi servicii personalizate şi care duce până la urmă la reducere de costuri, calitate şi eficienţă sporită şi, nu în ultimul rând, la creşterea gradului de satisfacţie a clientului.

Iar contribuţia specifică a acestui mediu de comunicare la noul model de afaceri constă în (pe lângă scalabilitate, avantaj menţionat mai sus):

- interactivitate (comunicare în timp real cu furnizorii, clienţii, subcontractorii şi angajaţii, într-un sistem multidirecţional);
- flexibilitate (permite posibilitatea de a păstra un control permanent al proiectelor în paralel cu diversificarea componentelor şi extinderea scopurilor acestora);
- identitate de marcă (reprezintă o componentă esenţială, fiind un semn al valorii într-o lume în care consumatorii au posibilitatea de a alege din diverse surse şi unde investitorii au nevoie de un semn al capacităţii recunoscute de a crea valoare);
- personalizare într-o lume a afacerilor în reţea (capacitatea de a menţine echilibrul între producţia în masă, necesară satisfacerii pieţei în general, şi producţia personalizată, necesară atragerii şi fidelizării consumatorilor individuali, reprezintă cheia noilor forme de derulare a afacerii; într-un context al producţiei şi distribuţiei în masă, internetul este instrumentul esenţial prin care se poate ajunge la consumatorul individual şi astfel la asigurarea personalizării produsului).




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting