Despre reteaua Mic in Forbes |
|
În numărul 42 al Revistei Forbes România, se vorbeşte despre strategia de dezvoltare a reţele de băcănii moderne Mic.ro: “[…] misiunea lui nea Costică nu va fi deloc uşoară, pentru că […] va trebui să schimbe un obicei de consum: să-i aducă pe oameni din hypermarketuri înapoi, la colţul străzii”.
Sincer, dacă în mintea celor care administrează hypermarketurile nu se produce un click, strategia lui Patricu de mai sus mi se pare chiar uşor de realizat:
- la carmangeria din piaţa mea găsesc mereu carne crudă proaspătă şi conform dorinţelor mele din ziua respectivă;
- produsele mele preferate sunt mereu la raftul la care mă aştept să fie şi nu trebuie să le descopăr săptămânal;
- am convingerea că preţul de la raft e acelaşi cu preţul din momentul plăţii;
- ah, şi la momentul ieşirii din magazin mi se spune mereu Mulţumesc frumos că aţi cumpărat de la noi!
So …
|
Va multumim pentru intelegere!