arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow Content ar trebui sa insemne si value (quality) nu doar quantity
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Content ar trebui sa insemne si value (quality) nu doar quantity E-mail
[Plecând de la un articol semnat Manafu]

Ideea enunțată în blogul semnalat mai sus este extrem de actuală și merită dezvoltată.

Trebuie să amintim și faptul că pe lângă abundența de informație (de care vorbește Manafu) asistam și la un adevărat război informațional, cu multă informație contradictorie (în funcție de cel care o emite).

Să nu mai vorbim și despre manipulare prin mass-media sau social media sau doar prin declaraţii făcute beneficiind de o anumită poziţie socială (vezi fluctuaţiile la bursă) sau dezinformare (voită sau involuntară).

Așadar, pe lângă filtre este nevoie și de alinierea informației cu propriile convingeri. Frustrări vin si de aici!

Aș emite câteva idei (fără a avea pretenția de a fi singurele):
  • Trebuie să urmărim doar informația de valoare;
  • Informația trebui să fie citită la timp pentru a fi utilă (dacă nu am citit RSS în ziua în care a fost emis, să nu ezit să-l șterg – dacă merită, știrea va reveni și în zilele următoare);
  • Trebuie să știi ce vrei de la tine și de la viață pentru a ști ce informație să urmărești;
  • Filtre! Dacă la inceput RSS, Twitter, Facebook (like), abonamente email sunt instrumente plăcute, ulterior începem să le eliminam văzând că primim înștiințări nerelevante despre alimentație, youtube votes, habit etc. Așadar, dacă pentru cel ce emite pare ceva interesant, generează un nou post pe blog sau doar content online, pentru cel ce primește înseamnă de multe ori și timp pierdut (Tweetdeck mă anunță despre un nou tweet, vin să văd … și regret). Content ar trebui să însemne și value (quality) nu doar quantity!
  • Urmărește o persoană pe un singur canal: vei evita double-posting;
  • Decât să alergi după toate informațiile din toate domeniile în ideea unei supraspecializari, mai bine fi cel mai bun în domeniul tău; apelează la consultanti sau search pentru informații din alte domenii și doar atunci când ai nevoie de informația respectivă.

Eu:
  • am adăugat și eliminat deja mulți din RSS;
  • am dat unfollow la destul de multe persoane și am grijă în continuare cui să dau follow;
  • filtrez zilnic abonamentele la newsletter;
  • blochez zilnic aplicații și elimin din news-feed persoane în Facebook (și mai e puțin până ce voi decide ștergerea contului, așa cum am făcut și în cazul altor rețele sociale);
  • filtrez canalele media pe care le urmăresc după criterii precum: independența politică, obiectivism, valoare.

Voi ce faceți?




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting