arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow O noua zi, o noua experienta BRD
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
O noua zi, o noua experienta BRD E-mail
Am emoții de fiecare dată când vin în orașul meu natal și am nevoie de serviciile BRD: de data aceasta un OP către un cont de trezorerie.

După ce stau la rând la un ghișeu câteva minute bune (2 clienți) tanti operatoarea se ridică și fără nici o justificare pleacă din bancă. Și iaca așa rămân mască în fața unui scaun. Aud ulterior că a plecat la o prezentare.

Mă așez la rândul format la alt ghișeu. Aici operatoarea îmi spune că nu pot face această operațiune că sunt client al BRD Iași. Îi explic că se poate și că am mai făcut astfel de operațiuni din agenția respectivă. O conving. În schimb, primesc o replică pe un ton total neprietenos în care sunt întrebat de ce nu fac aceste operațiuni din Iași dacă sunt client acolo și le fac din agenția Siret.

No comment!

p.s. în Siret mai sunt prezente două instituții: BCR și Raiffeisen. Mă întreb: dacă am intrat de 2 ori în BRD și am ieșit dezamăgit și nervos, ce îi determină pe ceilalți clienți BRD Siret să rămână clienți ai acestei instituții?!

p.p.s. BRD, dacă citiți aceste rânduri, nu mai pierdeți timpul să mă sunați și să-mi explicați cum că aș putea să accesez servicii de plată online sau prin telefon. Pune-ți mână și faceți ordine în sistem și prin personal.

p.p.p.s. rămân client BRD din comoditate și pentru că nevoile mele încă nu se întind în sfera serviciilor pe care Bogdan le menționa în comentariile articolului precedent. Dar voi fi unul dintre cei care cu siguranță nu va mai recomanda BRD ca furnizor de servicii bancare. Și încep să prospectez piața; iar cele două instituții menționate mai sus sunt pe lista mea de priorități.




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting