arrowHome arrow Analize, Cercetari, Studii arrow Social Media NU ESTE Sales Media
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Social Media NU ESTE Sales Media E-mail
Într-adevăr, social media nu este un canal de vânzari. Iar riscul deteriorării imaginii companiei ce apelează la Facebook, Twitter, Linkedin sau MySpace pentru a-și promova produsul sau serviciul este real, cert și mare.
Neînțeles, social media poate face mai rău firmei decât dacă nu ar fi fost folosit: pentru că de la campanii de PR prin social media la SPAM și agasare nu sunt prea mulți pași.
Nu sunt eu un expert în zona SM, dar sunt alții; iar eu îl citesc pe Alex Blogu (e numele lui, predestinat se pare). Pe blogul lui, Alex are o categorie de articole dedicate Social Media, care poate nu ar fi rău să fie citite (articolele). Articole precum Social Media pentru companii, Twitter pentru companii sau What the F**k is Social Media? cred că i-ar ajuta mult pe unii Manageri Social Media. 
Și aș mai adăuga multe critici care pot să se producă într-o campanie de promovare entuziasmantă dar rău gândită: dacă sunt clientul tău și în același timp sunt furnizorul tău și în același timp împart cu tine un grup de Linkedin și ne mai urmărim prin Twitter și suntem prieteni şi pe Facebook şi pe MySpace, poate nu ar fi rău să nu primesc același mesaj de 6 ori, de la 6 persoane, care gestionează independent relația cu fiecare din cele 6 categorii mai sus menționate.
Există sisteme integrate, sisteme de management relaţii cu clienţii/furnizorii, oricum sisteme de mult inventate care te pot scăpa de scăpări.
Hey, dar există Excel-ul (că tot mă luam de studenţii care nu învaţă): un filtu avansat şi 6 tabele generate şi ai convingerea că X-ulescul primeşte un singur mesaj.
Articol gândit după ZDNet.  

Iar pe ăsta cred că l-am mai văzut …




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting