arrowHome arrow GIS arrow Planificarea continuitatii afacerii prin GIS (part III)
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Planificarea continuitatii afacerii prin GIS (part III) E-mail
Un alt mod eficient în care sistemul informaţional geografic poate fi folosit în relaţie cu planificarea continuităţii afacerii stă în posibilitatea de vizualizare a informaţiilor cantitative prin intermediul graficelor şi a diagramelor.
Prezentarea informaţiilor statistice sub forma imaginilor şi desenelor este considerată o metodă eficientă, mai ales atunci când e vorba de cantităţi imense de date necesare a fi prezentate unor grupuri nefamiliarizate cu tehnicile statistice, precum membri consiliilor de directori, publicul general sau reprezentanţi ai media.
[...]
Dacă ar fi să analizăm folosirea sistemelor informaţionale geografice strict în activităţile administraţiei publice, necesitatea acestui sistem este evidentă. Un exemplu rapid ar putea fi problema necesităţii actualizării permanente a actelor de proprietate asupra unor imobile.
De altfel, încă din 1987, The Royal Institution of Chartered Surveyors recomanda autorităţilor din Marea Britanie :
- autorităţile locale trebuie să adopte o abordare mult mai corporatistă faţă de managementul proprietăţii;
- este recomandată înfiinţarea unui departament central de administrare a proprietăţii;
- o bază de date a proprietăţilor deţinute şi arendate de către autorităţi este esenţială pentru a permite formarea indicatorilor de performanţă şi pentru a determina un proces decizional mult mai informat;
- o bază de date centrală cu proprietăţi poate fi folosită în managementul şi dezvoltarea proprietăţilor, de către departamente de întreţinere şi servicii.
Sursa: Property Management Journal, Year: Jun 1998 Volume: 16 Issue: 2




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting