arrowHome arrow Business Intelligence arrow Procesul de dezvoltare a proiectului de Business Intelligence
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Procesul de dezvoltare a proiectului de Business Intelligence E-mail
În mod normal, un proiect de BI trebuie să aibă în vedere trei mari teme:
• infrastructură
• date
• aplicaţie
a. Infrastructura
- include toate activităţile necesare pentru a furniza baza tehnică pentru mediul BI; asta include instalarea şi implementarea de noi hardware şi software, conectivitatea între mediul moştenit şi noul mediu BI, atât la nivel reţea, cât şi la nivel de baze de date, şi implementarea unui subsistem de populare, un subsistem de administrare şi un subsistem de management
- stabilirea infrastructurii pentru prima soluţie BI este consumatoare de timp, dar prin selectarea componentelor hardware şi software scalabile, efortul va descreşte mult pentru următorul proiect sau ciclu de livrare
b. Datele
- se ocupă de accesarea datelor, mapare, derivare, transformare şi agregare conform cerinţelor şi regulilor de afacere, precum şi cu definiţiile corespunzătoare a datelor în termeni de afaceri (metadate)
- de asemenea, conţine activităţile necesare a asigura consistenţa şi calitatea informaţiilor transferate în mediul BI; efortul pentru activităţile implicate în tema datelor trebuie să descrească cu fiecare nou proiect BI, depinzând de cantitatea de date ce poate fi refolosită de la proiectele precedente (sau iteraţii)

c. Aplicaţia
- include culegerea cerinţelor afacerii, proiectul modelului şi implementarea, vizualizarea şi publicarea rezultatelor analizei în termeni de, de exemplu, interogări, rapoarte, diagrame
- efortul necesar pentru activităţile pe tema aplicaţiei este foarte dependent de scopul selectat al proiectului; scopul unui proiect de BI ar trebui selectat într-o asemenea manieră încât să se poată oferi o soluţie completă (infrastructură, date, aplicaţie) pentru domeniului de analiză a afacerii selectat şi să poată fi furnizate rezultate valoroase către analiştii de afacere în interiorul unei limite de timp rezonabile (nu mai mult de 6 luni); soluţia de BI este apoi sporită într-un mod evolutiv şi iterativ




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting