arrowHome arrow Digital Economy arrow Digital Economy - Strategia de eBusiness (part 3)
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Digital Economy - Strategia de eBusiness (part 3) E-mail
3. cunoştinţele organizaţionale
Abilitatea unei organizaţii existente de a reacţiona, înţelege şi implementa o soluţie de e-comerţ este foarte dependentă de abilitatea acelei organizaţii de a profita pe deplin de cunoştinţele acumulate de către organizaţie.
Acumularea de cunoştinţe în cadrul unei organizaţii nu este un proces izolat; acest proces se leagă de cel de leadership. Un model de leadership vizionar, încurajează şi permite unui anumit mediu să se dezvolte în cadrul organizaţiei. Câţiva factori conduc acest aspect: directorii executivi seniori acordă încredere colegilor de la toate nivelele; aceştia stimulează un mediu de curiozitate intelectuală; ei facilitează astfel apariţia de noi concepte şi tehnologii.
Câteva îndemnuri cheie referitoare la cunoaşterea organizaţională:
- creaţi un mediu care să stimuleze şi să hrănească acumularea de cunoştinţe. Acest aspecte este vital nu numai în perspectiva unei introduceri cu succes a unei noi tehnologii cât şi pentru supravieţuirea pe termen lung a unei organizaţii;
- învăţarea organizaţională trebuie să fie concentrată şi această concentrare trebuie să fie condusă de obiectivele strategice ale organizaţiei privite ca un întreg, luate fiecare pe rând în zonele de brand, tehnologie, servicii şi piaţa şi apoi combinate pentru a da o imagine de ansamblu;
- învăţarea organizaţională creează un mediu de schimbare pozitivă şi de continuă rafinare.




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting