arrowHome arrow Business Intelligence arrow Aprofundare BI - Top 10 factori de succes in implementarile de depozite de date
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Aprofundare BI - Top 10 factori de succes in implementarile de depozite de date E-mail
10. Integrarea întregii afaceri, nu doar a datelor – asigurarea că toate persoanele sunt implicate şi au avut ocazia să-şi expună părerea, iar aceasta a fost discutată de-a lungul ciclului de viaţă a proiectului de depozit de date.
9. Concentrare pe dezvoltare – un alt factor extern este cel de a face marketing intern proiectului; promovarea proiectului în rândul celor care lucrează la proiect, cu scopul de a-i ţine motivaţi.
8. Concentrare pe managementul de proiect şi pe jaloane (milestones) – motivarea membrilor echipei se realizează printr-un management de proiect corespunzător, oferirea de informaţii proaspete regulat, sărbătorirea victoriilor etc.
7. Înţelegerea aspectelor ce dau valoare consumatorilor proprii – propriile priorităţi trebuie să fie lăsate deoparte şi trebuie să se treacă la ascultarea utilizatorilor.
6. Evaluarea surselor datelor – există multe criterii de evaluare a surselor de date: oportunitatea, încrederea, frecvenţa, disponibilitatea.
5. Crearea unui depozit de date este un proces dinamic – scopul se va schimba şi în mod sigur va creşte.
4. Stabilirea de aşteptări şi atingerea obiectivelor – livrarea elementelor prezise prima dată şi a celor stabilite în planul proiectului.
3. Alierea cu persoanele potrivite – uneori, a avea persoanele potrivite în echipă e mult mai important decât a avea instrumentele necesare. Oamenii pot face instrumentele să lucreze. Furnizorii sunt tot membrii în proiect, aşa că e important a-i alege pe cei în care se poate pune încrederea.

2. Ascultarea utilizatorilor finali – acest lucru se poate realiza printr-o chestionare a nevoilor acestora.
1. Evitarea „orbirii” din cauza detaliilor – cel mai important în acest proiect este capacitatea de a vedea prin toate detaliile elementelor de luat în calcul.




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting