arrowHome arrow Business Intelligence arrow Aprofundare OLAP - masurile
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Aprofundare OLAP - masurile E-mail
Datele din cele mai multe aplicaţii BI şi sisteme OLAP sunt numite măsuri. În cea mai simplă definiţie, o măsură este orice expresie cantitativă. În OLAP, o măsură este ceea ce este analizat de-a lungul multiplelor dimensiuni, de exemplu, unităţile vândute, pe lună, pe produs, pe client.
Parametrii a ceea ce sunt măsurile şi a modului cum ei lucrează în OLAP:
- o măsură este mereu o cantitate sau o expresie ce produse o cantitate
- o măsură poate lua orice format cantitativ, de exemplu, o valoare absolută, un procentaj, o relaţie etc
- o măsură poate fi derivată din orice sursă de date sau calcul, de exemplu, o intrare directă, o medie, o formulă etc
- trebuie să existe măcar o măsură pentru a realiza orice tip de analiză OLAP; o aplicaţie va avea în mod tipic mai multe măsuri diferite şi în unele cazuri mii de măsuri
Măsurile în BI sunt în general cunoscute sub nume diferite, depinde de aplicaţie. De exemplu, termenii metric şi key performance indicator sunt folosiţi reciproc, alternativ pentru a reprezenta măsuri importante care ar trebuie să fie luate în considerare. Termenul benchmark se referă la o măsură folosită pentru a realiza comparaţii, de exemplu, relaţii specifice unei industrii precum relaţia preţ/câştig. O relaţie (ratio) este o măsură unde rezultatul este calculat specific prin împărţirea unei măsuri la alta, cum ar fi vânzările per vânzători.




Digg!Reddit!Del.icio.us!Google!Live!Facebook!Slashdot!Netscape!Technorati!StumbleUpon!Newsvine!Furl!Yahoo!Ma.gnolia!Free social bookmarking plugins and extensions for Joomla! websites!
 

Adaugă comentariu

Ne permitem sa selectam mesajele care vor fi publicate.
Va multumim pentru intelegere!


Codul de securitate
Actualizează

< Precedent   Urmator >
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting