arrowHome arrow Social Media
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Social Media
Cercetare - utilizare Facebook E-mail
Aş vrea să ştiu care este părerea voastră, a celor care mă vizitaţi, legată de beneficiile şi riscurile utilizării reţelelor sociale, cu precădere Facebook.

Încep eu (şi vorbesc doar prin prisma experienţei personale vis-a-vis de utilizarea Facebook şi merg doar pe 3 puncte pentru echilibru şi echidistanţă) :

PRO
  • monitorizarea activităţii unei companii
  • promo pentru evenimentele pe care le organizez, pentru articolele publicate pe blog
  • distracţie (condiţionată totuşi de vârstă, timp, chef etc.)
 
Despre blog si blogging. Partea a doua E-mail
Acest post este o continuare a ideilor expuse AICI - Amintiri din trecut si bani din blogging.

Ai cont pe Facebook? Şi îţi place să postezi idei, gânduri, analize, clipuri găsite pe YouTube?
Frumos! Dar tot materialul pe care îl publici pe Facebook devine content (conținut) depersonalizat, greu de urmărit pe zidul tău (fără gategorii, fără cuvinte cheie, etichete etc.), care dă valoare Facebook-ului, dar nu ție.

Nu mai bine îți faci un blog? Unde să faci exact același lucru pe care îl făceai și pe Facebook. Eventual dai un Share uneori pe Facebook, Twitter sau LinkedIn.

Noi, cei care suntem prieteni cu tine pe Facebook și îți dăm uneori Like, te vom citi și pe blog.

Totuși să nu uiți: Content ar trebui sa insemne si value (quality) nu doar quantity.
 
Intra la RoNewMedia cu bursa IE9 E-mail
Aţi auzit de RoNewMedia?
Se desfăşoară la Bucureşti în perioada 9 – 10 noiembrie şi aduce în faţa noastră pe Mark Cowan (Facebook), Marvin Liao (Yahoo), Hugo Barra (Google), John Hrvatin (Microsoft) şi mulţi alţii.
Conferinţe, workshops, expoziţie. Dar mai multe aflaţi de pe site-ul evenimentului.

Preţul e pe măsură, dar nu fiţi dezamăgiţi. 50 de studenţi care merită vor intra la eveniment pe banii Microsoft, prin Bursele IE9.

Ce trebuie făcut?
  • O motivaţie scrisă de maxim 140 de caractere pe ideea “de ce” vreţi să fiţi acolo.
  • Poză sau scan dupa carnetul de student, care să dovedească note onorabile pe la scoală.
  • Datele voastre de contact.

Toate astea trebuie să ajungă la adresa ronewmedia[at]f5web.ro până cel târziu pe 1 noiembrie.

SURSA: AICI.
 
Reguli marca Tim Ferriss - cum sa raspunzi hater-ilor E-mail
Alergând din tweet în tweet am ajuns la un articol semnat Tim Ferriss: Tim Ferriss Scam! Practical Tactics for Dealing with Haters.

Cred că este vorba despre un set de reguli care pot fi cu ușurință aplicate și în offline, nu doar în online:

1. It doesn’t matter how many people don’t get it. What matters is how many people do.
2. 10% of people will find a way to take anything personally. Expect it.
3. “Trying to get everyone to like you is a sign of mediocrity.” (Colin Powell)
4. “If you are really effective at what you do, 95% of the things said about you will be negative.” (Scott Boras)
5. “If you want to improve, be content to be thought foolish and stupid.” (Epictetus)
6. “Living well is the best revenge.” (George Herbert)
7. Keep calm and carry on.
 
Amintiri din trecut si bani din blogging E-mail
Cred că era prin 2005 / 2006 (pe atunci predam Comerț Electronic & HTML) când începeam să citesc despre blogging, formare (și formatori) de opinii, bani din blogging.

Tot pe atunci începeam să le povestesc studenților despre ce citeam (ce citeam și despre ce le vorbeam studenților – vezi mai jos) și îi împingeam spre lumea asta. Pe ici pe colo eram ascultat; pe ici pe colo eram luat în răs.

Prezentarea o făcusem adaptând un material realizat de amicul meu Kushtrim Xhakli pe care am avut șansa să-l cunosc cu ocazia unui training în Slovenia (UNESCO-ASO-EARMA TRAINING SEMINAR - International Project Management for Research Managers from Southeast European Countries). Printre multe altele, noi ne-am ocupat și de redactarea comunicatului de presă.

Iată că azi citesc pe blogul lui Cristian Manafu despre bani din blogging, parte a studiului BR2009.

De ținut cont!
 
<< Start < Inapoi 1 2 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 10 - 16 din 16
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting