arrowHome arrow Digital Economy
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Digital Economy
Digital Economy - Strategia de eBusiness (part 3) E-mail
3. cunoştinţele organizaţionale
Abilitatea unei organizaţii existente de a reacţiona, înţelege şi implementa o soluţie de e-comerţ este foarte dependentă de abilitatea acelei organizaţii de a profita pe deplin de cunoştinţele acumulate de către organizaţie.
Acumularea de cunoştinţe în cadrul unei organizaţii nu este un proces izolat; acest proces se leagă de cel de leadership. Un model de leadership vizionar, încurajează şi permite unui anumit mediu să se dezvolte în cadrul organizaţiei. Câţiva factori conduc acest aspect: directorii executivi seniori acordă încredere colegilor de la toate nivelele; aceştia stimulează un mediu de curiozitate intelectuală; ei facilitează astfel apariţia de noi concepte şi tehnologii.
Câteva îndemnuri cheie referitoare la cunoaşterea organizaţională:
- creaţi un mediu care să stimuleze şi să hrănească acumularea de cunoştinţe. Acest aspecte este vital nu numai în perspectiva unei introduceri cu succes a unei noi tehnologii cât şi pentru supravieţuirea pe termen lung a unei organizaţii;
- învăţarea organizaţională trebuie să fie concentrată şi această concentrare trebuie să fie condusă de obiectivele strategice ale organizaţiei privite ca un întreg, luate fiecare pe rând în zonele de brand, tehnologie, servicii şi piaţa şi apoi combinate pentru a da o imagine de ansamblu;
- învăţarea organizaţională creează un mediu de schimbare pozitivă şi de continuă rafinare.
 
Digital Economy - Strategia de eBusiness (part 2) E-mail
1. leadership
Diversele studii realizate au arătat că elementele principale de schimbare şi creatorii de viziuni strategice din cadrul unei organizaţii sunt CEO (chief executive officer) şi directorii executivi seniori.
Lecţiile pentru directorii executivi în materie de leadership:
- atitudine deschisă către noile tehnologii
- nu vă izolaţi de tehnologiile noi şi experimentale ce se anunţă la orizont
- fiţi pregătiţi să faceţi schimbările necesare în strategia corporaţiei ca efect al valului tehnologic
2. infrastructura
Odată ce a fost identificată nevoia de a dezvolta forme ale comerţului electronic, un important element ce trebuie luat în considerare de către directorii executivi şi tehnicienii ce urmează a implementa un proiect bazat pe tehnologii internet, este infrastructura.
Acest element e luat în considerare şi contează atât în proiectele mici ce au în vedere un singur file-server conectat la un furnizor de internet (ISP), cât şi în cazul procesării de tranzacţii masive ale unei mari corporaţii, precum UPS de exemplu. (site-ul UPS asistă clienţii în urmărirea a 12.92 milioane de pachete pe zi).
Infrastructura e necesar a fi analizată la câteva niveluri: strategic, operațional, fizic.
Lecţiile pentru directorii executivi în materie de infrastructură:
 
Digital Economy - Strategia de eBusiness E-mail
Fundaţia unei puternice strategii de e-comerţ stă în pregătirea terenului înainte ca elementele funcţionale să fie adresate. E vorba deci de: leadership, infrastructură, cunoştinţele organizaţionale.
Şi este foarte clar că între aceste 3 elemente există o strânsă legătură. (de ex. când eBay s-a aflat în situaţia de a nu mai desfăşura o activitate conform cu actualitatea tehnologică, componenta de leadership a învăţat din experienţe, şi-au upgrade-at infrastructură tehnologică şi şi-au continuat drumul cu succes. Alte organizaţii însă nu au reuşit să înveţe din propria experienţă aşa că au fost nevoite să îşi diminueze prezenţa pe internet sau în unele cazuri chiar să părăsească acest mediu de desfăşurare al afacerilor.
 
Sistemele de asistare a deciziilor - parte a BI E-mail
Sistemele de asistare a deciziilor sunt destinate analizei informaţiilor de gestiune. Scopul lor este de a sprijini conducerea prin identificarea tendinţelor, izolarea problemelor şi luarea deciziilor inteligente.
Încă de la început merită făcută o observaţie asupra denumirii acestui sistem, cel mai des întâlnit sub numele de „Sistem de Asistarea Deciziilor” – este mult mai inspirată forma de sisteme de sprijinire a procesului decizional, evitându-se, astfel, posibila concluzie că, până la apariţia acestor sisteme, deciziile n-ar fi avut suport .
Originea acestor sisteme se află în cercetările operaţionale, teoriile managementului ştiinţific şi comportamental şi în controlul proceselor statistice de la mijlocul secolului trecut, înainte de răspândirea calculatoarelor electronice. Ideea de bază era aceea de a reuni datele operaţionale şi de a le da o formă adaptată analizei comportamentului economic pentru a modifica în mod inteligent acest comportament. Din raţiuni evidente, domeniul acestor date era redus la minim la acea epocă şi, în general, nu se rezuma decât la generarea unor simple rapoarte .
 
Comertul electronic dincolo de cosul de cumparaturi - part 3 E-mail
Pentru a fi de succes, soluţiile de comerţ electronic trebuie să ofere beneficii reale. Nu este suficient doar de a prezenta produsele pe internet în imagini colorate şi de a avea alături un coş de cumpărături. Mai degrabă, avantajul competiţional este câştigat în spatele coşului de cumpărături. Beneficiile clientului, care măsoară eficienţa unei soluţii de e-business, poate fi determinată pe baza cerinţelor şi dorinţelor pe care cumpărătorii le au cu privire la procesul de cumpărare şi procurare. Acestea includ:
- interacţiune şi interfaţă intuitivă
- căutări rapide şi o navigare prietenoasă
- informaţii vaste despre produs şi conţinut personalizat
- oferte specifice pe fiecare client, care va duce în final la produsele „croite” (cuvântul cheie este: mass customization)
- informaţii corecte şi la zi despre preţ li informaţii de încredere cu privire la disponibilitate
- modalităţi de comandă prietenoase
- îndeplinirea comenzii cu rapiditate şi livrarea la timp şi cu încredere
- facturi corecte şi procese de plată simple
- informaţii clare despre starea comenzii şi a facturilor
- asistenţă imediată pentru probleme, plângeri, retur de marfă
- servicii ce oferă un real beneficiu pentru clienţi
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 10 - 18 din 48
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting