arrowHome arrow Digital Economy
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Digital Economy
Economia Digitala - concluzie 3 E-mail
Dar nu doar gradul de dezvoltare a afacerilor electronice într-o zonă geografică reprezintă un indicator al creşterii economiei digitale. În opinia lui Haltiwanger şi Jarmin , alături de datele provenite din transformarea afacerilor în afaceri electronice sunt necesare date despre infrastructura tehnologiilor informaţionale, date despre structura firmelor şi a industriilor, date despre caracteristicile demografice şi ale muncitorilor, date despre comportamentul preţurilor. Se mai poate vorbi aici desigur şi despre alţi indicatori, precum: procentul din populaţia unei ţări care este online , disponibilitatea şi folosirea telecomunicaţiilor de bandă largă, gradul de dezvoltare a serviciilor de tip guvernare electronică (servicii oferite atât mediului de afaceri, cât şi cetăţenilor), gradul de penetrare a tehnologiilor digitale în mediul educaţional, de la cele mai mici nivele, procentul din societăţile comerciale prezente online prin intermediul unui site web propriu şi conştientizarea importanţei acestei prezenţe din partea conducerii societăţii.
 
Economia Digitala - concluzie 2 E-mail
Se vorbeşte des despre economia digitală şi despre creşterea sa spectaculoasă. Poate că cel mai mare merit îl are nivelul de dezvoltare a afacerilor electronice și mobile. Mai exact, apariţia modelelor de afaceri în funcţie de jucătorii care intră în interacţiunea cerere-ofertă. Vorbim de patru jucători: angajat, consumator, afacere şi instituţie guvernamentală. De aici modelele de afaceri: business-to-business (B2B), business-to-consumer (B2C), business-to-employee (B2E), business-to-government (B2G) şi government-to-business (G2B). Am putea extinde lista şi la interacţiunea dintre două instituţii guvernamentale (G2G), la relaţia acestor tipuri de instituţii cu proprii angajaţi (G2E) şi – dacă ne gândim la facilităţile de plată online a taxelor şi impozitelor locale sau a amenzilor rutiere – la interacţiunile dintre guvern şi consumatorii persoane fizice (G2C).
 
Economia Digitala - concluzie E-mail
Se afirmă că internetul a revoluţionat modul în care oamenii pot comunica şi interacţiona şi, nu în ultimul rând, a schimbat modul în care se derulează afacerile. Iar prezentul ne arată că internetul este pe care să declanșeze o nouă revoluție: cu trimitere la concepte precum web 2.0, rețele sociale (social networking), tehnologii AJAX sau RIA (Rich Internet Application). Integrând toate acestea în modul de derulare a afacerilor se ajunge la o singură concluzie: afacerile pot fi numite afaceri doar dacă se desfășoară și pe cale electronică . Altfel spus, tehnologia informaţională şi comunicarea prin mediul internet nu mai pot fi ignorate atunci când se decide deschiderea unei afaceri, indiferent de dimensiunea sa iniţială.
 
Economia Digitala - idee E-mail
Dacă ar fi să ne amintim nivelurile de globalizare prezentate de Friedman ne aflăm în faza globalizării 3.0, în care omul rupe toate barierele fizice ajungând să fie prezent în orice zonă a planetei, aplicând cunoştinţele sale atunci când acestea sunt solicitate. Această eră a globalizării 3.0, a inteligenţei în reţea este era digitală iar economia erei inteligenţei în reţea este economia digitală.
Dacă în vechea economie fluxul de bunuri era fizic (să ne amintim: bani gheaţă, cecuri, facturi, rapoarte, întâlniri faţă în faţă, telefoane analogice, transmisii radio sau TV, hărţi, fotografii etc.), în noua economie informaţia devine digitală: vorbim acum de biţi stocaţi în diverse medii de stocare şi care sunt transportaţi cu viteze din ce în ce mai mari prin intermediul reţelelor – informaţia devine „0 şi 1”.
 
Economia Digitala - efecte E-mail
În opinia lui Brindley şi Ritchie , manifestările economiei digitale produc ecouri în patru zone:
- dezvoltările tehnologiei – în special cele referitoare la comunicaţiile digitale de date şi informaţii sunt considerate a fi principalele elemente care stau la baza dezvoltării economiei digitale;
- schimbările socio-economice – au influenţat rapida adoptare a noilor tehnologii; indivizi de toate vârstele, cu educaţie variată şi trecut social diferit sunt pregătiţi pentru a folosi comunicaţiile mobile, accesul la internet şi implicarea în comunicaţiile video interactive;
- factorii micro-economici – sunt responsabili pentru „împingerea” organizaţiei şi managementului acesteia către adoptarea şi analiza economiei digitale (ex. „împingerea” ar putea să includă cererile utilizatorului final de servicii şi produse);
- factorii macro-economici – (ex. schimbările legislative afectează drepturile consumatorilor, garantarea tranzacţiilor financiare, asigurarea securităţii informaţiilor de pe calculatorul personal)
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 37 - 45 din 48
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting