arrowHome arrow Digital Economy
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Digital Economy
Tehnologiile economiei digitale - Third party marketplace E-mail
Third party marketplaces pot fi traduşi ca fiind acei terţi care oferă un singur punct de contact şi pun la dispoziţie un grup de servicii pentru cumpărători şi furnizori.
În mod obişnuit, ei sunt intermediari în cadrul procesului de reintermediere, fiind independenţi de cumpărători şi furnizori, în sensul că piaţa schimbului de produse nu aparţine nici cumpărătorului, nici vânzătorului, ci terţului. În acest model cumpărătorii şi vânzătorii adaugă informaţii pe un site Web ce aparţine unei firme ce operează ca o firmă virtuală.
Sursa: Meşniţă, Gabriela, Introducere în afaceri electronice, Editura Junimea, 2002
 
Tehnologiile economiei digitale - mBusiness (2) E-mail
În timp ce fascinaţia tehnologiei mobile a depăşit deseori interesul în beneficiile în afaceri ale proiectelor M-Business, analiştii cred că e riscant să ignori opoţiunile oferite de aplicaţiile mobile. Numărul utilizatorilor mobili creşte constant şi numeroase studii de caz arată domenii în care soluţii mobile au fost folosite pentru creşterea profitabilităţii şi a profitului.
Aplicaţiile mobile business pot de asemenea să adauge valoare în următoarele domenii:
- Mai puţine întreruperi şi întârzieri în procesele de lucru
- Disponibilitatea directă a informaţiilor curente
- Procese şi condiţii de muncă mai flexibile.
- Beneficii crescute la investiţii datorită mai bunei folosiri a sistemelor existente.
În proiecte M-Business, trebuie să aderezi la următoarele criterii atunci când foloseşti aplicaţii mobile:
- Procese de afaceri
- Platforme si dispozitive
- Tehnologia de transfer
 
Tehnologiile economiei digitale - mBusiness E-mail
m-Business este o formă de afacere electronică, în care se folosesc dispozitive wireless pentru conectarea la internet.
Aplicaţii avansate de comerţ mobil:
- point-of-purchase checkout (puncte de încasare)
- coupon downloading (descărcarea de pe web a cupoanelor de reducere)
- marketing and promotion searches (căutarea pe web a promoţiilor la diverse produse)
- wireless debiting / electronic wallets (debitare wireless / portofele electronice)
Ca orice produs sau serviciu, comerţul mobil implică un număr de jucători într-un lanţ valoric al activităţilor adăugate care se termină cu consumatorul. Modelul de bază conţine şase procese principale grupate pe două mari zone: conţinut şi infrastructură şi servicii.
După Jouni Paavilainen, lanţul valoric al comerţului mobil se prezintă astfel:
- Reţeaua
- Tehnologia m-commerce
- Conţinut
- Interfaţa
 
Tehnologiile economiei digitale - Democratia Electronica E-mail
Democraţia electronică este termenul folosit pentru a descrie utilizarea de noi tehnologii ale comunicaţiilor pentru a mări participarea politică şi schimbul de informaţii politice.
Deşi democraţia electronică a fost sprijinită şi experimentată de la începutul anilor 80’, apariţia Internetului a intensificat discuţia despre, şi interesul pentru acest subiect.
Pentru unii, democraţia electronică reprezintă o şansă de a reînvia succesul în stagnare a democraţiei liberale prin creşterea oportunităţii de participare politică şi diseminarea informaţiei politice.
Pentru alţii, reprezintă o şansă de a recupera vechiul ideal atenian de democraţie directă în care o agora electronică de camere de chat înlocuieşte spaţiul public din trecut.
Iar pentru alţii, democraţia electronică nu cuprinde accentuarea democraţiei (în nici unul din cazuri), ci dispariţia ei în consumatorism populist şi manipulare statală pe măsură ce alegerea politică este redusă la înregistrarea preferinţelor de moment şi sistemul politic îşi extinde capacitatea de a supraveghea şi a manipula.
Oricare din poziţii este adoptată, este clar faptul că dezbaterea pe tema democraţiei electronice, deşi abordează noi posibilităţi tehnice, este un ecou al unei dezbateri străvechi în legătura cu virtuţi şi vicii ale democraţiei.
Sursa: Street, J., Electronic Democracy, International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, Elsevier Ltd., Norwich
 
Tehnologiile economiei digitale - Guvernarea electronica E-mail
Creşterea cererii de servicii publice, restricţiile bugetare, costurile de personal şi noile facilităţi oferite de tehnologia informaţiei au constituit provocări generatoare de noi concepte: „guvernare on-line" „e-Government", „democraţie electronică".
eGuvernarea implică utilizarea puterii tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţie pentru a ajuta la transformarea accesibilităţii, calităţii şi eficienţei din punct de vedere al costului a serviciilor publice şi pentru a ajuta la revitalizarea relaţiei dintre cetăţeni şi guvern prin mijloace precum consultanţa îmbunătăţită şi participarea la guvernare.
Trecerea guvernului în variantă online este un proces evolutiv, dar este unul care afectează întreg ecosistemul guvernării. Pe măsură ce zona de front-office se dezvoltă tehnologic iar vechile limite departamentale devin din ce în ce mai vagi, într-un efort de asigurare că cetăţeanul poate accesa serviciile solicitate direct, la fel şi zona de back-office se va schimba şi dezvolta într-un proces general de integrare a serviciilor.
Sursa:
Colesca, S.E., Internet în administraţia publică, Editura Economică, 2002
Scarlat, M., Aplicaţii ale conceptului de Economie Digitală pentru industria textilă, Editura Performantica, 2003
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 19 - 27 din 48
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting