arrowHome arrow Digital Economy
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
Digital Economy
Despre Gamification E-mail
Pentru că în curând o să avem (eu și studenții mei de la masterul de MP) de audiat o prezentare despre Gamification, m-am gândit să ofer câteva surse … “de încălzire”.

În primul rând, ca să înțelegem că vorbim despre un subiect din categoria hot: Gartner Predicts Over 70 Percent of Global 2000 Organisations Will Have at Least One Gamified Application by 2014 (sursa).

Ce înseamnă gamification? Gamification presupune implementarea principiilor de bază din design-ul de jocuri în domenii non-jocuri cu scopul de a rezolva probleme, de a îmbunătăți calitatea datelor, încadrarea în timp (în proiecte), procesul de învățare etc. (sursa și detalii).

Pentru studenți: platforma ScienceDirect oferă acces la articole științifice care tratează acest subiect. Articole documentate pot fi identificate și folosind extensia scholar oferită de Google sau folosind motoarele de căutare simple.

La final … un video-clip:
 
Despre alte tehnologii informationale (abstract) E-mail
De fapt, acest articol ar fi trebuit să se numească: Cu ce mă mai ocup ...

According to Wikipedia, a digital signage is a form of electronic display that shows menus (e.g. restaurant menu), different kind of information, advertising and other messages (e.g. television programming).
But the most attractive feature is the ability to be interactive with imbedded touch screens, movement detection and image capture devices. This feature was successfully used in such projects as Facial recognition in digital signage kiosk from Coca-Cola (where people were able to post directly to their Facebook pages using facial recognition tech), The Body Mirror (a "mirror" that can let people take a deeper look at themselves) and so forth.

A digital signage relies on different hardware components (e.g. display screens, media players, a content management server, sensors, projectors, speakers, network connection) and different standards (e.g. POPAI Digital Signage Device RS-232 Standards, POPAI Digital Signage Playlog Standards V 1.1, Digital Control Commands) in order to deliver the content.

In this paper we investigate some of the information systems and technology that stays behind the digital signage like pervasive computing, ubiquitous computing, calm technologies, smart environment, RFID, Bluetooth, and ambient information systems.
 
Raport KPMG despre eGuvernare E-mail
KPMG România publică un raport din domeniul eGuvernare.(AICI)

Așa cum am mai scris, eGuvernarea implică utilizarea puterii tehnologiilor informaţionale şi de comunicaţie pentru a ajuta la transformarea accesibilităţii, calităţii şi eficienţei din punct de vedere al costului a serviciilor publice şi pentru a ajuta la revitalizarea relaţiei dintre cetăţeni şi guvern prin mijloace precum consultanţa îmbunătăţită şi participarea la guvernare.

Teoria vorbește despre 6 trepte în evoluţia serviciilor de guvernare electronică:
1. Diseminarea / Publicarea informaţiilor - Departamentele implementează website-uri, liste de servicii şi puncte de contact
2. Tranzacţii oficiale pe două direcţii - Clienţii/cetăţenii pot transmite informaţii, au drepturi limitate de publicare pe website
3. Portaluri multi-scop - Punct unic de acces la servicii guvernamentale multiple permiţându-se tranzacţii multiple
4. Personalizarea portalurilor - Preferinţele şi interesele clientului individual
5. Gruparea serviciilor comune - Percepţia guvernului ca o entitate multiplă este înlocuită de interacţiunea cu guvernul ca un întreg
6. Integrarea şi transformarea completă - Tehnologie integrată, scurtarea sau chiar eliminare distanţei între front- şi back-office; servicii pe deplin integrate

(mai multe despre Guvernarea Electronică AICI)

Nu știu pe ce nivel se află România ...
 
Teorie despre afacerile electronice - cum vrem sa arate un site E-mail
- plasarea consecventă a elementelor repetitive (intuitivitate)
- plasarea elementelor importante în partea stânga sus a ecranului
- păstrarea unei structuri ierarhice relativ uniforme
- nepublicarea fișierelor inutile (imagini, documente etc.)
- atmosferă vizuală confortabilă și plăcută
- folosirea de culori și nuanțe contrastante și restricționarea numărului de culori
- încărcare ușoară a site-ului (ex. evitarea elementelor animate)
- asistarea vizitatorului (secțiune FAQ, question answering, tichete, mesagerie instant)
 
Teorie despre afacerile electronice E-mail
Esenţa unei afaceri electronice stă în faptul că se bazează pe internet, pe interactivitate, conexiune prin reţea între producători, consumatori şi furnizori de servicii .

Este vorba de capacitatea de interacţiune între parteneri, capacitatea de distribuire globală, capacitatea de a crea bunuri şi servicii personalizate şi care duce până la urmă la reducere de costuri, calitate şi eficienţă sporită şi, nu în ultimul rând, la creşterea gradului de satisfacţie a clientului.

Iar contribuţia specifică a acestui mediu de comunicare la noul model de afaceri constă în (pe lângă scalabilitate, avantaj menţionat mai sus):

- interactivitate (comunicare în timp real cu furnizorii, clienţii, subcontractorii şi angajaţii, într-un sistem multidirecţional);
- flexibilitate (permite posibilitatea de a păstra un control permanent al proiectelor în paralel cu diversificarea componentelor şi extinderea scopurilor acestora);
- identitate de marcă (reprezintă o componentă esenţială, fiind un semn al valorii într-o lume în care consumatorii au posibilitatea de a alege din diverse surse şi unde investitorii au nevoie de un semn al capacităţii recunoscute de a crea valoare);
- personalizare într-o lume a afacerilor în reţea (capacitatea de a menţine echilibrul între producţia în masă, necesară satisfacerii pieţei în general, şi producţia personalizată, necesară atragerii şi fidelizării consumatorilor individuali, reprezintă cheia noilor forme de derulare a afacerii; într-un context al producţiei şi distribuţiei în masă, internetul este instrumentul esenţial prin care se poate ajunge la consumatorul individual şi astfel la asigurarea personalizării produsului).
 
<< Start < Inapoi 1 2 3 4 5 6 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 1 - 9 din 48
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting