arrowHome arrow PMI PMBOK
Main Menu
Home
Harta Site
Cauta in site
Termeni si Conditii
Date Contact
Business Corner
Solutii BUSINESS
Despre Mine si Site
Managementul Riscului
Analize, Cercetari, Studii
Dictionar
Instrumente
Tutoriale
Video Tutoriale
Articole Complete
Locuri de munca
Metodologii
Octave
ITIL
COBIT
Microsoft
PMI PMBOK
Mehari
The Orange Book
FMEA
Prince2
Riskit
Risk IT (ISACA)
Articole domenii conexe
Securitate IT
GIS
Business Intelligence
Digital Economy
Social Media
Stiri
Dezvoltare profesionala
Instruire / Training
Evenimente
De interes academic
eAgora



Risk Management pe LinkedIn

Ultimele Comentarii
RSS
Drepturi de Autor


Licenţa Creative Commons


Designed by:
SiteGround web hosting Joomla Templates
Vizitati-ma pe LinkedIn  Vizitati-ma pe Facebook  Urmariti-ma pe Twitter  RSS
Poate te intereseaza si ...
PMI PMBOK
PMBOK v4 in imba romana E-mail
Aşa cum ştiaţi a apărut PMBOK v4 în limba română.
Lucrarea a ajuns în mâna mea.
496 de pagini de pure project management. Examenul de PMP se dă în limba engleză, dar acum nu mai am nici o scuză să nu mă apuc de învăţat ...
Felicitări PMI Romania Chapter, Simona Bonghez (preşedinte PMI Romania Chapter), Cristian Dinu (manager al acestui proiect) şi tuturor celor care s-au implicat în acest traducere (puteţi citi despre ei în prefaţa acestei lucrări, aici).
Lucrarea a apărut la editura Zeta Books.
 
PMI Project Manager Compentency Development Framework E-mail
Project Management Institute propune o serie de competenţe personale (caracteristici ce ţin de personalitate, comportament şi atitudine) solicitate persoanei însărcinate cu administrarea proiectului.
Astfel că, pentru a putea fi catalogat ca pe deplin competent un manager de proiect trebuie să satisfacă toate criteriile de performanţă ce definesc elementele individuale de competenţă.
Competenţele personale sunt organizate în 6 unităţi de competenţe:
- îndeplinire şi acţiune (Achievement and Action)
- asistenţă şi servicii umane (Helping and Human Services)
- impact şi influenţă (Impact and Influence)
- competenţe manageriale (Managerial)
- competenţe cognitive (Cognitive)
- eficienţă personală (Personal Effectiveness)
Prezentăm mai jos selecţii din cerinţele acestor competenţe:
 
PMI PMBOK v3 E-mail
În 2004 apărea versiunea 3 a Ghidului PMBOK.
Printre cele mai importante îmbunătăţiri, accentul pe stabilirea contextului în care se derulează proiectul şi analiza acestui context şi separarea analizei calitative de analita cantitativă a riscului.
Etapele managementului riscului devin:
- planificarea managementului riscului: decizia cu privire la modul de abordare, planificare și executare a activităților de management al riscului pentru un proiect;
- identificarea riscului: determinarea riscurilor care pot afecta proiectul și documentarea caracteristicilor acestora;
- analiza calitativă a riscului: ierarhizarea riscurilor pentru viitoare analize sau acțiuni prin evaluarea și combinarea probabilității de apariție și a impactului acestor riscuri;
- analiza cantitativă a riscului: analiza numerică a efectelor riscurilor identificate asupra obiectivelor proiectelor;
- planificarea răspunsului la risc: dezvoltarea de opţiuni şi acţiuni pentru a pune în valoare oportunităţile şi a reduce ameninţările la adresa obiectivelor proiectului;
- monitorizarea și controlul riscului: urmărirea riscurilor identificate, monitorizarea riscurilor reziduale, identificarea noilor riscuri, executarea planurilor de răspuns la risc și evaluarea eficienței acestora în ciclul de viață al proiectului.
 
PMI PMBOK v2 E-mail
La final de an, fiind implicat în evaluarea PMBOK v4, public o prezentare a PMI's PMBOK v2. (ATENTIE! este apărut în 1996 / pentru ultima versiune a metodologiei luaţi legătura cu reprezentanţii Project Management Institute Romania Chapter)
Project Management Institute – cea mai mare asociaţie a profesioniştilor din domeniul managementului de proiect (organizaţie non-profit).
Membri – indivizi ce practică şi studiază managementul de proiect în diverse zone industriale (aeronautică, administrarea afacerilor, construcţii, inginerie, servicii financiare, tehnologii informaţionale, industria farmaceutică, industria de telecomunicaţii).
Conform acestei versiuni, procesul de management al riscului este:
- Identificarea riscurilor – se determină care dintre riscuri are posibilitatea de a afecta proiectul, şi se precizează caracteristicile acestora;
- Cuantificarea riscurilor – se evaluează riscurile şi interacţiunile dintre riscuri pentru a se aprecia rezultatele proiectului;
- Planul de răspuns la risc – se definesc paşii de răspuns la ameninţări;
- Controlul răspunsului la risc – se declară răspunsurile la modificările riscurilor ce apar pe parcursul proiectului.
 
PMBOK - Cuantificarea riscului (Intrari) E-mail
In procesul de cuantificare a riscului conteaza ca intrari:
- Toleranţa la risc a susţinătorilor
- Surse ale riscului
- Evenimente cu potenţial de risc
 
<< Start < Inapoi 1 2 Inainte > Sfarsit >>

Rezultate 1 - 9 din 12
Solutii BUSINESS

Consultanţă & Training

Managementul-Riscurilor.ro
Aparitii in presa
Ce este managementul riscului?
Inovatia nu este totul
Risk in an economy under stress
Managementul riscului si dominoul crizei







Parteneri
- DeepSec Blog
- Proceduri ISO
- PM Expert
- eSimi
Statistici Site


Page Rank Check

top of page

http://www.managementul-riscurilor.ro, Powered by Joomla! and designed by SiteGround reseller hosting